[wp-testers] leisegang at gmail.com Du er invitert til http://bloggbyen.com

leisegang at gmail.com leisegang at gmail.com
Sun Mar 13 14:59:54 UTC 2011

Hei! Jeg har funnet en bloggportal som er lett å blogge på http://bloggbyen.com og jeg tror du vil like siden. <br><br>Det er lett å invitere sine venner, importere innlegg fra tidligere blogger og koble sammen med GMail, Facebook, Twitter og andre tjenester.

Attached message:

Hei! Jeg har funnet en bloggportal som er lett å blogge på - Bloggbyen.com - http://bloggbyen.com og jeg tror du vil like siden. Det er lett å invitere sine venner, importere innlegg fra tidligere blogger og koble sammen med GMail, Facebook, Twitter og andre tjenester.

This invite was sent using OpenInviter technology.