[wp-polyglots] sk-SK

fred list at fredfred.net
Thu Feb 24 11:45:16 GMT 2005

Ma nabidka pro slovenstinu byla vicemene virtualni, pro pripad, ze by se
tu nikdo ze Slovenska neobjevil. Jinak dopilovavame cesky preklad a brzy
bude hotov. Muze se to hodit jako zaklad "bratrske" verze. Veskere novinky
budou na wordpress.cz

malyfred

PS. Jirko! - v cestine nemame slovo "dolazovat" - mame krasne a spravne
"daladovat":o))