[wp-polyglots] [cs_CZ]

fred list at fredfred.net
Mon Feb 21 14:32:44 GMT 2005

Postupovat budeme tak, ze .po soubor si s dovolenim vezmeme na starosti s
Marvinem, protoze se zda, ze jazykova uroven je zatim dost bidna:o) Uz
jsme na tom zacali pracovat. Chyb je tam jak maku, take sjednotime
terminologii a chystam se na spravne prelozeni naseho skveleho mnozneho
cisla! (1 pes, 2 psi, 5 psu)

Ve vsem ostatnim te moralne podporime:o)

m.

PS. mozna by bylo hezke, kdyby na fzine byl zminka ze stavajici verze
prekladu neni finalni, aby pripadni uzivatele vedeli, ze na ne ceka jeste
nejaka novejsi verze.