[wp-polyglots] [cs_CZ]

fred list at fredfred.net
Mon Feb 21 12:34:01 GMT 2005

To rád slyším, zkusíme to vzít jako základ no Rossete (jeste se mi ale
nepodarilo sehnat kontakt na V.Skacela, ktery je adminem pro cestinu...),
protoze ac nejsem nijak vynikajici cestinar - nasel jsem tam pomerene
zasadni chyby, ale je vyborne ze uz staci jenom opravovat. Diky!

Na Rossetu je treba ziska ucet zde: http://www.ubuntulinux.org/join_form
pak uz  by nemel byt problem s prihlasenim.

malyfred

http://fredfred.net/skriker/